Auf Wiedersehen

Om sådär 1,5 timmar går tåget till Sundsvall. Då tar jag ryggsäcken på ryggen, hunden i handen och spenderar den närmaste veckan i goda vänners sällskap. Mormor ska få tävla, förhoppningsvis fler än en gång. Och går allt vägen kommer vi tillbaka till Uppsala som Champions, tvivlar dock efter Mormors senaste uppvisning i skogen. ;P

Den kommande veckan får bli som en semestervecka, ifrån Uppsala och jobbsökandet här. Nästa vecka börjar jag jobba och blir lite mer seriös. Då ska det börjas lagas middag på kvällarna, matlådor ska vara redo och jag kommer att följa ett schema för första gånger på drygt ett kvartal.

Har ni tur(?) så har jag lust att skriva i bloggen, kanske uppdatera med någon bild. Annars får ni hålla er till tåls en vecka.

Men håll för guds skull alla tassar och tår för att det går vägen i skogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0