måndagsrehab.


En promenad på 2 timmar, ett samtal med bästa kusinen, en hundträff och solen i Uppsala. Det har gjort min dag. Josefine har visat mig nya vägar att gå med Mormor, ett område med stoora öppna ytor och en massa inhägnader. Bara en bit ifrån allt det där finns dessutom en rastgård för hundar, där träffade Mormor två valpar på 6 månader. Marken är geggig och efter ett tag med bus och brottning var frökens huvud beige till färgen, resten av kroppen var grå. Väl hemma fick hon "avnjuta" ett bad innan hon somnade som en stock framför dörren. Där ligger hon kvar än.

Själv ska jag förbereda mig mentalt på att provjobba imorgon. Vill jag ha jobbet? -Nej. Men det är ett jobb iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0