släppa allt.

Nu är det snart dags att lämna Sundsvall och det är med splittrade känslor jag åker tillbaka till Uppsala.

Veckan i Västernorrland har varit händelserik och givande, jag har njutit till fullo av min sista lediga vecka. Nu drar allvaret igång igen, jobba och leva det liv som vuxna människor i regel gör. Nu är det "färdilekt" och även jag ska börja stiga upp i tid och gå till jobbet.

Jag ser fram emot att komma hem och lägga mig i min egna säng med min älskade hund. Jag längtar tills jag får träffa kusin och bara surra. Jag vill lägga en pärlplatta med sambon och jag vill springa ner på Ica och köpa något bara för att jag känner för det.

Jag vill inte lämna lugnet i Sundsvall. Jag vill inte börja dagen utan att prata med folket runt det blåa köksbordet. Jag vill inte släppa allt och alla här för ett tag igen. Jag trivs vid havet.

Kommentarer
Postat av: josefine

det låter lite som att en viss kusin har en längtan av att kanske bosätta sig i sundsvall igen för en tredje gång? :) skönt att du haft det bra där iaf.



slå en signal när du är i uppsala!

2010-11-14 @ 17:10:15
Postat av: Lina

Ja, tänk om man både kunde ha kakan kvar och äta upp den- samtidigt! Har jag önskat många gånger :-)

2010-11-15 @ 11:23:30
URL: http://www.svartealgot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0