Aktiv dag


Det är en gammal bild men här är dom, min "familj" i stan.


Efter en rätt omtumlande helg har jag varit trött idag. Trots det såg jag till att hinna med endel, bara för att helt utmattad komma hem till datorn.

Idag har jag...

  • Skaffat träningskortet
  • Tränat
  • Tagit en långpromenad med Mormor och hittat nån enstaka park.
  • Lämnat tillbaka skorna
  • Hittat en massa nya skor
  • Tagit en fika på Storken
  • Gått till ett bibliotek
  • Sökt två kurser
  • Gått på marknaden
  • osv osv...

Allt detta plus lite till har jag gjort i sällskap av Josse och Christoffer.
Uppsala är bra och jag är riktigt glad att jag fick tag i den här lägenheten, med just den här sambon och i just den här stan. Mormor har det bra, hon njuter av uppmärksamheten och hon har stora ytor att röja runt på. Just nu sitter hon säkerligen i köket och tigger mat av sambon som står vid spisen. That´s my dog!

Ikväll väntar Paradise hotel, sen somnar jag nog som en stock.

Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att höra att ni har det bra :-)

2010-10-12 @ 10:04:14
URL: http://www.svartealgot.com
Postat av: josefine

är bilden från vintern/våren när vi bowlade efter en basketmatch? jag känner inte alls igen den :)

gud så trevlig din dag låter... om än jag var med på massor av händelserna så låter din dag bättre!



tack för idag också. imorgon blir det spinning! puss min lilla familjemedlem :)

2010-10-12 @ 16:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0