Det luktar söndag

Idag är det söndag, en sån där typisk söndag, så som bara söndagar kan vara.

Jag har sovit halva dagen, myst runt i mjukisbyxor, vinkat "hejdå" till A, sett några avsnitt på playkanalerna, ätit slav-mat och tittat på regnet som slår på marken utanför. Jag har lyssnat på E, J och P, jag har hört allt om helgens bravader och nu har luften gått ur mig. Hade jag en hund som tyckte om regnet skulle jag gå ut och låta det väcka mig till liv men hon hatar det, hatar det ordentligt. Om en stund blir hon uttvingad, då får jag släpa henne fram i kopplet, då blir det en omvänd promenad.

Trots den typiska söndagen, trots regnet och farvälet känner jag mig glad. Jag är nöjd med helgen och ser fram emot en ny vecka.


Kommentarer
Postat av: josefine

och det blev ingen träning idag, men jag hoppas du anmält dig till spinning imorgon för då blir det åka av, orkar vi kanske vi tränar lite överkropp efteråt :)

2010-10-24 @ 18:24:25
Postat av: Sussie

Haha! Ser att jag skrev slav-mat, slaRv-mat ska det stå. ;P

2010-10-25 @ 13:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0