Nya hemmet




Idag tog jag farväl av den mysigaste dressen jag någonsin ägt, den har gått i arv och den blev ca 25 år gammal. Den vilar nu i soprummet vid den stora vägen. Det var hög tid, eller vad sger ni?

Nu har vi fått ordning i nya hemmet och hunnit surra lite med nya sambon. Nya sambon heter Petra och verkar vara en helt fantastisk människa. Hon tycker om att pyssla och lägga pärlplattor, hon är glad och pratar mest helatiden och hon kallar häftmassa för kludd. Hon är som mig helt enkelt och finns det nån bättre människa att bo med än en som är som en själv? Jag har fått en skylt till mitt nya rum och jag själv byggt en skylt till Mormor, så du passar vi in i lägenheten. Det enda som känns jobbigt med att bo i Uppsala är att det finns så dåligt med områden att promenera med Mormor på.



Imorgon är det fredag och jag längtar som aldrig förr, jag ser fram emot en helg som ska spenderas med individer jag tycker fantastiskt mycket om.


Kommentarer
Postat av: A

Jag kan nog tycka att det var en grym helg! Störd som jag är ;)

2010-10-10 @ 01:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0