Arbetssökande.

Idag har jag varit i Uppsala och sökt jobb, gått runt till diverse salonger och caféer och jag är helt slut! Mormor fick låna soffan på mitt förra jobb och jag tog med mig Kusin Josefine på stan för att erövra varenda chef på varenda arbetsplats.
Det känns som att det varit en givande dag, jag tror att jag gjorde bra ifrån mig och förväntar mig att få minst ett 50% jobb efter dagens ansträngningar. För tro mig, jag jobbade hårt och övertalade cheferna att jag är den bästa att anställa. Jag tror att jag lyckades övertala några om att jag var perfekt för jobbet, trots inga-som-helst tidigare erfarenheter inom branschen. Ibland är det bra att kunna prata och... vara Norrlänning. ;)

Ja, idag ligger självförtroendet på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0