STHLM

Ni som känner mig vet att jag har väldigt svårt för Stockholm, för mig har det alltid varit en stressig stad med alldeles för mycket folk och trängsel. Här finns spöken som är värre än Sveriges alla spöken tillsammans och för att inte tala om tunnelbanorna. Dom är inte kul alltså. Jag har lovat mig själv många gånger att ALDRIG flytta hit, men det sa jag även om Uppsala i och för sig...
Efter en dag i promenadens tecken har jag sett många fina (för mig) oupptäckta delar av Stockholm. Och visst, jag erkänner, stan är inte så hemsk som jag fått för mig.
Med hjälp av en fantastisk guide har jag fått en helt annan uppfattning men jag skulle inte bo här, inte nu i alla fall.
Djurgården, i bakgrunden syns den nya spårvagnen.
Jag själv, i sann turistanda framför "det där" museet.

Kommentarer
Postat av: mamms

Hej Susanna! Vilka härliga och glada bilder! Du verkar börja trivas även i Stockholm. Snart har Mormor och du undersökt hela Sverige. Var blir det till slut? Ta dig tid och se. Kramar

2010-09-15 @ 09:51:52
Postat av: Lina

Shit Sussie!! Du är ju ett bloggmonster nu, flera inlägg per dag! Hur ska jag kunna matcha detta?

2010-09-15 @ 10:04:13
URL: http://www.svartealgot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0