Viltspår ÖK

Yeeeey!

Vi gjorde det! Min lill-fis och jag, mest lill-fisen förstås. Vi tog en etta i öppen klass, jag kunde inte vara mer stolt! Idag är det verkligen "fest och kalas" hemma.

 

Jag har inte nog mycket tro på Mormor har jag märkt, är alltid beredd på sämre resultat eller helt enkelt misslyckanden. Varför vet jag inte för hon har alltid varit duktig på spår. Det var första gången jag bara gått efter Mormor helt och hållet utan snitslar, jag var jätte nervös och släppte inte blicken ifrån henne för att helatiden ha koll på om hon spårade eller ej. Efter ett tag tänkte jag att "när nu är vi ute och cyklar", men då fick hon tag i spåret igen och strax efteråt kom vi till skott-platsen. Skottet gick jätte bra, hon blev bara lite ivrig efteråt och när klöven sen var funnen var det en stolt ägare som tuppade sig fram genom skogen.

 

Min älskade, älskade lilla Panda.


Kommentarer
Postat av: Mormor Ubbie :)

GRATTIS! Vad duktiga ni varit :) Det verkar ju vara ngt som ni klarar hur bra som helst. Kanske får vi vår första viltspårChampion i lilla MorMor.

Jobba på så länge ni tycker det är roligt :)



Kramar från oss till er båda!

2010-09-30 @ 21:17:47
URL: http://www.emmerdales.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0