Dag 22 - Det här upprör mig

Vet ni? Jag vill inte tänka på saker som upprör mig. Jag vill inte bli upprörd, vill inte röra upp saker när jag nu har det så bra. Men, jag måste ju bidra med något till Utmaningen, mer än bara; jag vill inte, jag vet inte.

Det här upprör mig:

Kamphundsdebatten, våld i alla de slag, droger, skilsmässor, orättvisa, hemmablekta hår, bigbrother (bitterljuvt), naturkatastrofer, mansgrisar, när alla kläderna tycks försvunnit över en natt, skavsår, smärtor, att man måste betala barnbiljett för hund på bussen (när dom ändå måste sitta på golvet), dålig musik, tråkig mat...

listan kan göras lång men det får räcka med tråkigheter för nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

...och deklarationen! Drygt så in i helvete

2011-04-20 @ 17:07:21
URL: http://www.svartealgot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0