Gästspel...Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Det här mina vänner... är en underbar tjej! Jag har fått äran att idag skriva ett gästinlägg, eller fått äran och fått äran, jag tog mig äran kort och gott.
Tänkte go nuts och bolla lite med en rubrik från den fruktade "dagens utmaning"-listan... så ta tag i något stadigt nu gänget för nu kör vi!




Klart som korvspad att jag visste att denna tjej var topp notch, kolla bara på henne. Men sedan jag flyttade hit, till älskade Uppsala för drygt 3 veckor sedan har hela jag varit proppfull av lycka! Och hörrni, mycket är tack vare denna sussigulltuss!
Idag när jag kom hem, med gråt i halsen efter jobbig dag.. då har hon redan dukat fram chokladen på första parkett och en värmande kram serveras på silverfat. Sen ska ni veta, att detta är inte tillfälligheter, utan tjejen är så här snäll, varm och omtänksam.. mest hela tiden (kan ju inte bidra till för stort svullhuvud på damen här).

Men summan av kardemumman min kära vän, som svar på dagens rubrik: DU får mig att må bättre!

PUSS OCH KRAM
-Cookie

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket fint inlägg Ak!! du har också skriftens gåva! :) och sussan, vi älskar dig alla. det är som ak säger, vad kan man annars göra?!

2011-04-19 @ 00:10:34
Postat av: Sussie

Det var helt klart värt ett gästspel Kakan, detta svullhuvud kan gärna få växa, liite till. ;) tusen tack för de fina orden!



Och du... Jag citerar BM; "you can count on me".

2011-04-19 @ 07:55:55
URL: http://frokenmormor.blogg.se/
Postat av: josefine

vilket trevligt gästspel :) ni är bäst båda två! tur att ni finns här i uppsala och sätter lite krydda på livet :) puss

2011-04-19 @ 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0