Min dag den 5:e april.


På min dag får jag bjuda på fula tårtor.


På min dag får jag fina blommor av vänner och familj.






På min dag äter vi tills det inte får plats mer.


Alla dagar är mina dagar men idag är det speciellt. Idag är dagen då det är 25 år sedan jag avbröt min familjs frukost för att några timmar senare starta en resa dom aldrig kommer att glömma. Min familj har alltid stått mig nära och idag är dom saknade. Men jag är otroligt tacksam för den lilla extrafamiljen jag har i Uppsala, utan er mina vänner, hade dagen aldrig blivit lika fulländad!

Tusen tack för alla gratulationer
Tusen tack för alla kramar
Tusen tack för att just ni finns...
...släkt, vänner, familj & alla därtill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0