Nytt utseende.

..för er som inte märkt det. ;)

Tusen tack till Signe som hjälpt mig med detta!

Idag klockan 07:05 anlände jag och Mormor till Boden, tågresan gick bra men det är tuffa och långa 13 timmar. När vi kom fram till Boden fick Mormor börja med att göra ifrån sig och sen somnade vi på soffan. De timmarna vi sov där var de skönaste sovande timmarna jag upplevt på väldigt lång tid. Att ligga i en soffa med ett täcke och en kudde var lyx i högsta grad efter nattens sovplats.
Dagen har spenderats i skogen med personspår, lösspringande Mormor och trevligt sällskap runt en knastrande brasa.

Boden är fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Kakelikakan

Hörru, nu tycker jag faktiskt att det är lite dålig uppdatering här! Semester eller inte..de hjälps inte! Seså! :)

2011-04-25 @ 10:40:39
Postat av: Emma

Vad fint det var med det nya utseendet sussan!! Det gillar vi! Vi hörs sen, puss!

2011-04-25 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0