HemvändarLuleå.

Vi tackar Kakan för gårdagens inlägg, ingen är nöjdare än mig över gästspelet.

 

 

Idag har jag insett att tiden är knapp, om endast tre dagar bär det av emot Boden. Mormor ska packas ned i en väska, kläderna i en ryggsäck och sen sätter vi oss på tåget. Tanken för påsken var att komma hem, andas Norrlandsluft och spåra. Men idag slog det mig att det mest troligt kommer att vara en sjuhelsikes hemvändarkväll i Luleå. Självklart pockar festsuget hos mig på och det bestämdes att det minsann blir en utgång trots allt. Hejja hejja!


Under kvällen har jag "hängt" i telefon och pratat med mina kära.
Det värmde att vara saknad, idag av familjen runt det blå bordet, jag saknar dom med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0