En helg i Sthlm.


Jag har försvunnit ett tag, det beror inte på att datorn har gett upp för som vanligt vaknar den alltid till liv efter ett par dagars vilande. Nej, det beror på att jag har haft så fullt upp och varit jättetrött.

Men i lördags begav vi (jag och Mormor) oss till Stockholm för att träffa syster T och "svåger" D. Det som skulle bli en dag i Stockholm slutade med nästan tre hela dagar. Mormor har fått promenera runt på jättefina områden med stora fåglar och mycket hundar. Hon har fått stå, nästan, nos mot nos med får och jag har fått andas ut och bara vara i något som faktiskt likar natur.

Nu är Mormor trött efter en resa tillbaka till Uppsala och jag tror att hon är rätt glad att vara hemma igen, hon la sig direkt på "sin" dörrmatta och har sovit djupt sedan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0