Kryddad vardag.


Det är tyst ifrån mitt håll nu. Det händer så mycket men jag får inte ner något av det på tangenterna. Men en liten uppdatering sedan sist:

- Jag söker lägenhet för fullt, Boden är visst svårare än jag trodde.
- Flyttlådorna fylls sakta men säkert upp, igen.
- Jobbsökandet, det eviga jobbsökandet.
- Mormor börjar smyga sig in i en skendräktighet.
- Fredag och lördag spenderades i Sundsvall med familjen fantastisk.
- Lördag kväll och söndag spenderades i en soffa, med packning och en massa Mormortid.
- Jag flyttar upp till Boden i början på januari, Mormor sticker om en vecka.

Annars är det lugnt, så lugnt det nu kan vara i vårt liv. Men spänningen är ju det som kryddar vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0