En enkel kväll, i ett enkelt hem.

Det är måndagkväll, jag sitter hemma på sängen, har surrat med E. Om allt och ingenting har vi surrat och nu lyssnar jag på Håkan, han sjunger en sång om arsenik och gammal kärlek, jag skrålar med.. förstås. Bredvid mig på sängen ligger ett block med några blyertsrader skrivna, hittills har jag bara fått ner:

Las Vegas
Torkat kött

Badarticklar
Jeans?
Tröjor? (2 st)
Reskläder

Iphone?

Jag har ruvat på ett beslut... det eviga telefonproblemet. Jag tror att jag har bestämt mig, imorgon, om jag vågar, blir jag en i gänget; Iphoneägare. Det känns spännande och kul, men ångestladdat och skrämmande..

Det är så jag säger det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0