Förändringar.


Ett vårigt Vaksalatorg april 2010

Att våren närmar sig med stormsteg kändes idag, plusgrader och droppande vatten är välkomnade vårtecken. Ja, jag vet att det fortfarande är vinter och att det kommer att förbli det ett tag, men just idag vill jag inte lådsas om det.

Våren närmar sig och det gör även förändringarnas tid. Jag kommer inom loppet på några månader att vara med om många nya saker och stora förändringar, vissa har jag redan koll på, andra inte. Det känns spännande och lite tråkigt på samma gång. Den här våren ska bli min, min och mina vänners. Jag ser fram emot en vår som borde bli lika bra som den förra om inte bättre? Mest troligt bättre.

Att försöka sova nu är en omöjlighet..

Kommentarer
Postat av: josefine

din vår var ju rätt bra förra året, men denna vår ska blir ännu bättre, och då kan du räkna med en BRA vår :)

2011-02-01 @ 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0