Genomgång.

Jag har tänkt sammantaffa 2010 på något bra sätt, har dock haft svårt att få ner det på tangenterna. Idag hittade jag dock en lista med frågor på en blogg jag snubblade över. Jag har plockat bort lite på listan då jag har bestämt mig för att bara minnas de bra sakerna från tvåtusentio.

Så.. Här kommer år 2010:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Många saker; Åt mina första Musslor i januari 2010, Spenderade en vecka på Gran Canaria, Ställde upp i ett par tävlingar med Mormor, Köpte hundmat för 800 kr/säck, Gick barfota i Dalarna, Dansade på Vaksala torg och firade valborg i Uppsala. Fixade en 50 års fest, Gjorde en pärlplatte-tårta, Såg ett kungabröllop, Firade påsk själv, Hade ett spännande vår-äventyr och Åkte tunnelbana med Mormor.

Har du några nyårslöften?

Nyårslöften är överskattat, men jag har faktiskt lovat mig själv att ta hand om mig själv på bästa tänkbara sätt. Jag är ju trots allt det viktigaste jag har (?). ;P

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, Anna & Marcus fick dotten Ella, den vackraste bebisen i historien.

Vilka länder besökte du?

Spanien (Gran Canaria), var nog inte till Finland något ifjol. Skämmes!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

1:a Mars, Mormors operationsdag.

Vad var din största framgång 2010?

Jag jobbade mycket med mig själv, blev av med många hjärnspöken och klarade 1:a pris på viltspåren.

Vad ångrar du?

Jag ångrar inget, why should I?

Bästa köpet?

Oj, det bästa jag sålde var utan tvekan lägenheten i Sundsvall. Men bästa köpet? Räknas en avbetalning på ett lån? ;)

Vad spenderade du mest pengar på?

Mormor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mycket; Mormors friskförklaring, Människor i min omgivning, Bebisbesked, Förälskelser.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Alla sånger är mina sånger... men fick jag bara välja en skulle det vara: Queen - Don't stop me now

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Åt en lyxfrukost och firade med ett gäng grymma människor.

 

 



Kommentarer
Postat av: josefine

du har ju haft ett skitbra år ;) 2011 ska bara sätta lite extra krydda på allt det braiga du redan gjort!



kul att bästa saken du sålt var sundsvallslägenheten, det är ju fantastiskt!



puss på dig 2011-tjejen

2011-01-11 @ 17:55:36
URL: http://!
Postat av: Lina

Lyssnade på Queen i veckan och tänkte på dig vid "don´t stop me now" Den låten ÄR Sussie!

2011-01-12 @ 12:49:10
URL: http://www.svartealgot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0