Huvudbry.


Min hund kan konsten att sätta mitt huvud på snurr. I en vecka har jag inte kunnat sova, jag har gått runt och mått fysiskt dåligt och varit allmänt orolig. Hon har varit ruskigt dålig i benet, inte använt det alls (nästan) och haft ont, så ont att hon verkligen visat det.

Idag var vi till veterinären och när kopplet åkte fram valde hon att (för första gngen den här veckan) springa glatt emot dörren, hon gick sen normalt hela dagen. Visade inga tecken på smärta och sänkt humör som tidigare. Hon studsade glatt in och hälsade på veterinärer och sköterskor. Åt godis som aldrig förr och drog i kopplet.

Veterinären klämde, kände, tittade och undersökte. Mormor var svullen i nedre delen av höger bakben och hon åkte på ultraljud, dom hittade inget fel, alls. En sträckning som läkt sig själv var gissningen och vi åkte hem med uppmaningen att ha koll och komma in akut om det blir dåligt igen.

Lättad och konfunderad åkte vi buss hem igen och när vi klev av bussen började Mormor halta igen och ville inte sätta ner tassen i marken..

sliteravmighåretochskrikerrättut

Kommentarer
Postat av: Linda

låter så konstigt tycker jag! vågar man tro att mormor är bra nu?

2011-01-27 @ 21:37:55
Postat av: Admin. ;)

Jag vågar inte tro på något längre Linda, än så länge vet jag att jag kan slappna av i alla fall. Det räcker för nu. :)

2011-01-27 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0