5:e gången gillt.

Vissa dagar hinner jag med mycket, som idag.. Har haft fullt upp och ändå hinner jag med att uppdatera hela fem (!) gånger.

Jag har ju fått upp inspirationslågan vad gäller hundträning och skapande av alla sorter.

Det här är vad som cirkulerar i huvudet på mig nu:

  • Nästa konst att lära Mormor.
  • Hur jag ska lyckas övertala syster att ge mig hennes systemkamera så att jag kan börja träna fotografering, på riktigt.
  • Tavlor.
  • Pärlplattor.
  • Morgondagens färgning.
Skulle så gärna vilja fortsätta med "halta" inlärningen på Mormor men hon gillar inte den övningen och ger upp. En sån gång saknar jag Charlie, att lära honom en konst i den klassen hade varit en fröjd.

Så, en uppmaning till er hundägare som läser: Lär in "halta" på era hundar, jag vill se det! Gärna på en staff.


Kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0