Allmänkondition.

Just när jag skrytit så fint om att Mormor är heelt återställd och att jag inte längre märker av någon smärta alls så dyker det upp. En haltning, om än kortvarig. Men den var där och den var där ordentligt, inget skräp, inga taggar eller vassa stenar i tassen, utan en sån där "jagharonthaltning". Nu proppas hon med smärtstillande och de lååånga promenaderna läggs på is för några dagar. Det här måste undersökas.



..och för någon dag sedan dök dessa godingar upp mellan Mormors tassar...


...men efter ett samtal min hundguru Lina fick jag rådet att bada tassarna i
såpavatten och vips så blev bölderna mindre.

Kommentarer
Postat av: lil sis

nej, vad trååkigt :( hoppas bölderna försvinner helt nu då :)

2011-05-27 @ 06:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0