Dag 26 – Mina rädslor

Förut var jag rädd för allt, allt ifrån spindlar till spöken och Jordens undergång. Nu är det få saker som skrämmer mig, jag uppskattar inte att springa på en orm i skogen och jag skulle inte vilja möta en björn med ungar. Jag får kalla kårar av obehagliga och oförklarliga ljud och jag vill helst inte gå ute själv om natten. Men jag skulle inte kalla det för rädslor, jag undviker inte längre saker för att komma ifrån detta, händer det så händer det. Att flyga har varit en pärs i många år men det går också bättre, jag känner mig fortfarande nervös men jag är inte rädd.

Så, vad är jag rädd för då?

Det jag är mest rädd för berättar jag inte här, det är sjukt och otroligt ologiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0