Dag 27 - Mitt favoritställe



En stuga i Norra Finland, i mammas armar, offroad i skogen, restaurangen vid vattnet, hemmet, i en buss på väg, på en varm strand utomlands, i en eka på sjön, på skotern, i tältet osv.

Jag är känner mig hemma där jag hänger av mig jackan och jag är lyckligast när jag är med folk jag tycker om. Mitt favoritställe är där jag mår bra av att vara, ofta utomhus, ofta i naturen. Men stugan i Finland, den ligger högt upp på listan. Skogarna i Sundsvall ger ett lugn och var kan man känna sig mer trygg än i mammas famn?


Kommentarer
Postat av: Lina

Snart kommer du få ett nytt favvorställe, nämligen Lina och Tomas sommarstuga!! Varmt välkommen till Hjelta :)

2011-05-30 @ 21:02:43
URL: http://www.svartealgot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0