Fotografering,


Jag har fått låna min systers kamera, den jag länge trånat efter att få. Men vad gör man, låna är ju näst bäst, eller hur? I vilket fall som helst så ligger den fint nedpackad i sin väska på mitt rum och jag använder den flitigt ca. 10 min om dagen. Bilderna blir bättre och bättre ju mer jag jobbar med kameran. Jag börjar fatta greppet om hur den fungerar nu. Än är jag ingen expert men så småningom ska ni få se de första trevande stegen närmare att bli duktig. Och jag ska banne mig lyckas få till några riktigt bra bilder innan det är dags att lämna tillbaka den. Om hon nu någonsin får tillbaka kameran igen dvs. ;)

Annars är vi tråkiga här i Uppsala, Mormor är less på min brist på entusiasm och jag väljer att ignorera hennes bedjande blickar. Hon får helt enkelt nöja sig med mindre ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0