Hitta ut?

Nu står jag på det där smärtsamt bekanta stället igen. Efter ett år av beslutsamhet har jag nått dit, till nästa vägskäl. Och hur jag ska göra, det vet jag inte, inte på långa vägar. Jag vet att jag vill börja plugga i höst, så mycket vet jag. Men tills dess, ska jag bo kvar i Uppsala och försöka skaffa mig ett extrajobb eller ska jag flytta hem till Boden och försöka skaffa mig ett jobb där? Inget lockar mer eller mindre och inget tips jag får gör mig mer beslutsam än ett annat. Jag är en rastlös själ, jag tycker om att röra på mig.. Men vill jag verkligen gå tillbaka sex steg?

Det är alltid spännande med något nytt men att flytta hem till mor och far lockar inte särskilt mycket.
Jag skulle kunna bli galen på mig själv, tänk vad skönt om någon kunde ta beslutet åt mig.

Ja funderar vidare och skrattar åt mig själv och min brist på beslutsamhet, men nåt val ska jag ta. Helst innan tisdag. ....jo, good luck Sussie, det kommer aldrig att hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0