Kollektivliv.


Jag är van att leva Kollektivliv och jag är bra på att leva det kollektiva livet. Visst är jag lite stökig av mig och lämnar saker framme här och där men i det stora hela sköter jag det bra. Nu har mina sambos lämnat mig för helgen och jag lever singelliv igen. Nu ekar det tomt i den stora lägenheten, vardagsrummet står mest och dammar och det vanliga surret i bakgrunden har jag fått byta ut mot musik. Även om jag saknar mina sambos kan jag inte låta bli att tycka att det ska bli mysigt att spendera helgen i sällskap av mig själv och Mormor.

Det blir en lugn och skön helg, mycket godis och mycket film.
Och vad passar bättre än det såhär i höstmörkret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0