Hon gör mig hel.



Favoritbilden.
Favorithunden.

Idag fick jag ta hem henne ifrån djursjukhuset. Hon har legat med dropp i fyra dagar, hon har inte fått äta och de har gett henne lugnande två gånger och sprutat lavemang två gånger. Hon har varit rätt illa däran men efter andra lavemanget släppte allt. Nu är hon snarare lös i magen och avföringen är lite lätt blodig men det är på G åt rätt håll. Nu får hon äta specialkost i ett par veckor och sen ska hon vara helt frisk igen. Men det gör ont att se henne lida, att se henne må dåligt.

Det sprutade glädjetårar när jag fick beskedet att hon skulle få komma hem och det sprutade minst lika mycket tårar när hon kom springandes mot mig på djursjukhuset.

Nu känner jag mig hel igen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det förstår jag, vilken lättnad att hon är hemma igen!!

2012-02-13 @ 09:59:02
URL: http://www.svartealgot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0