Förberedelser.

Mitt blivande hem


Det börjar kännas på riktigt nu. Mormors röntgen visade på bra resultat och om inget går fel flyttar hon till Norge om ca. 6 veckor. Precis samtidigt som jag flyttar till Leksand och den mysiga stugan på bilden ovanför.

Studentlitteraturen är införskaffad, resan bokad och slutdatumet på jobbet är satt. Nu ska jag bara införskaffa de sista verktygen som kommer att behövas i skolan och gå igenom mitt hem. Jag ska försöka att packa ihop allt jag kommer att behöva de närmaste 4 månaderna i en stor resväska, hur det nu ska gå?

Men först och främst, här och nu ska jag njuta av tiden jag har kvar i Norr. Med start att krypa ner bredvid min mysiga hund och kurera en smärtande hals innan jobbdags.

Kram. /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0