comeback.

I tre månader har jag hållt mig undan och kanske försvinner jag igen efter detta.
Boden har tagit mig med storm, Norrbotten har omfamnat mig och tagit ett ordentligt grepp om mitt Norrlandshjärta.
Jag har blåst glas, jag har åkt London eye och jag har pimplat gädda.
Vännerna här är många och fina.
Jag har intervjuats och jag har antagits.
Nya vardagsmaten består av LCHF och jag mår bra av det.
Jag äter lika mycket godsaker men med mycket mindre sött i.
Hemmet är oftast ett enda kaos och jag tar tag i det jämt, som idag, idag är det dags igen. Men först ska jag äta bacon och se en lipfilm.
Klockan slår sen eftermiddag och jag har inte gjort många knop. eller, jag har ju faktiskt sett en film och rastat en hund, bra gjort va?
Även i Norrbotten kan jag skapa kaos, det där med kaos, det är jag bra på.
Jag har en sten i mitt hjärta, en tung en. Jag ska flytta och denna gång får jag förbereda mig på att Mormor också gör det, dock inte med mig utan ifrån mig.
Dalarna är vackert, magiskt. Jag längtar med rädsla.
Jag har en hemlighet, en jättehemlighet.
Jag skriver ett inlägg, bara för att jag vill, bara för att jag känner för det.

Kommentarer
Postat av: malii

Vilken känsla, vilken resa och tänk att vara hemma här i norrbotten, för tillfället för sig. Njut, Njut och andas in och ut långsamt, ta vara på varenda smula av det goda som du inte får ingen annanstans i Sverige. Tråkigt om det blir flytt för Mormor. Hoppas att det löser sig....

-hemlighet- hmmmmm

2012-06-13 @ 22:16:06
Postat av: josefine

skönt att du är tillbaka. behöver en frokenmormor-dos då och då med tanke på x antal mil som skiljer oss just nu.

2012-06-17 @ 12:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0