Sustainable fashion.

 
Vi har börjat med ett nytt projekt på skolan, Sustainable Fashion är temat. 
Tanken är att vi ska ta något gammalt och skapa något nytt av det. Något nytt och hållbart. 
I min grupp är vi fem tjejer med olika stil, smak och ideér men vi har kommit överens om något och vi har gjort det med bravur. Om ungefär en månad kommer vi att ställa ut vår produkt i en monter på skolan och lokal press kommer dit. Det kommer även att dyka upp företagare och folk i branschen. Vill vi prestera stordåd? -Utan tvekan! 
 
Hädanefter är det 100% fokus på detta, inget annat är acceptabelt. 
Okej, jag ska försöka ro de två andra projekten i hamn, komma igång med företaget och självklart klara av teoriprovet i projektledning. 
 
På dessa två månader som jag befunnit mig i Leksand har jag vuxit så mycket!
Tänk att jag kan hantera allt detta och tänk att jag orkar!
 
Jag har så himla roligt och jag har hamnat så rätt bannemig!
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0