LIA period 2

 
Som ni säkerligen inte missat har jag varit på LIA i fem veckor. 
Som ni heller inte missat var jag på det fantastiska företaget Living In
 
Jag har jobbat främst med tre tjejer:
Kathrin, Johanna och Ellika.
Ett gäng dundertjejer med karaktär och en otrolig känsla för färg och form.
De har lärt mig jättemycket och det är med en tyngd i bröstet jag lämnar detta fantastiska gäng.
Tack och lov så kommer jag tillbaka i juni en sväng och sedan i höst igen på nästa LIA. 
 
Under min tid på Living in har jag fått vara med att inreda en visningslägenhet, ett kontor, planerat ett hus och en lägenhet. Jag har fått mer kunskap i sömnad och varit med på konsultationer. Jag har fått assistera i sömnaden med klippning av tyger och sprättning av kuddar. Jag har inspirerats och åter inspirerats. 
 
 
Som ni säkerligen märker så har jag trivts jättebra och jag ser fram emot ett fortsatt sammarbete. 
 
Tusen tack till Living In som gav mig chansen att få vara hos er, trots min bakgrund. ;) 
 
 
Kram. /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0