Skapardag.

 
Det regnar i Leksand idag.
A ligger utslagen efter gårdagens grabbkväll.
Jag tar mig en lugn morgon i soffan.
 
Dagens plan då?
 
Jag har fått rensa ur gamla tygstumpar ifrån LivingIn, dessa ska bli kuddar.
Dessutom har jag tänkt sortera ut allt jag har i Leksand.
Jag lever lite pitoreskt just nu, grejerna ligger överallt och papprerna är i allt annat än ordning. Det ska rensas upp och sorteras. Jag ska få ordning på allt jag har och försöka få upp ett system.
 
För er som känner mig väl så vet ni att jag har en tendens att lägga alla saker precis där jag står.
Det innebär att det ofta blir stökigt och jag har ingen koll på mina saker.
Detta har även A märkt av och jag har lovat att bli bättre på det.
 
Så, sortering och kuddfix.
 
Här skall ordnas upp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0