Läckra Leia.

Jag bor ihop med min sambo och hans barn. Det är inte alltid lätt att komma in som en "bonus", ofta har jag huvudbry och ofta får jag ta ett steg åt sidan och stänga av. Men de där härliga stunderna av kärlek, skratt och roliga diskussioner suddar bort allt det där jobbiga. Det kan få mig att le en dag på jobbet, det får mig att faktiskt längta till varannan vecka. Att lära känna dessa individer är ett riktigt äventyr.

Jag blir på fascinerad av hur de tänker, hur huvudet spinner och hur kloka dom är. Idag sitter jag och ler på kontoret, jag tänker på Leia här om dagen:

"Sussie, vad är kyckling gjort av? Småfiskar eller?"

Haha, en fantastisk kommentar av en fantastisk tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0