Vintertäcket


Idag tog jag ut Mormor på en promenad (ja, jag går med henne varje dag, flera gånger/dag) ;). Men just idag tog jag på henne back on track täcket. Det får hon använda delvis emot kylan och delvis för knät. Dock var det ingen glad dam när hon insåg att täcket skulle vara på under hela promenaden. Mormor är van vid täcket och har alltid använt täcken av olika slag. Bara det att nu har det gått ett tag sedan hon sist använde det och nu var det riktigt äckligt! "kanjuintebajsameddethärpå!"

Jag skrattade och skrattade och skrattade.

Självklart var jag tvungen att dokumentera och dela med mig, varsågoda!


"vägra gå i täcke"


"äckligt"


Täcket kommer inte riktigt till sin nytta med den där höga svansen...


Videon ni skulle få se funkar inte just nu, lägger in den imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0