Dag 29 – Mina ambitioner


Jag har många ambitioner och drömmar. I perioder väljer jag att lägga dessa åt sidan och focusera på nuet och ibland tar jag upp dom igen. Jag försöker att inte planera för mycket för framtiden och jag tror att det är därför jag sällan tar tag i planerna och styr upp dom. Jag är lite kluven där, jag vill planera för mig och veta hur allt ser ut framöver. Samtidigt som jag inte vill bli styrd utan helst jobba efter nuet, vad jag kan göra idag.

Men den stora ambitionen för tillfället är utbildning. Jag vill studera, jag vill byta inriktning. Just nu och det senaste året har det lutat åt inredning. Jag har hittat en utbildning som jag vill gå och kommer det inte något stort i vägen ska jag banne mig läsa. När jag är redo, när jag är klar med frisöryrket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0