Dag 3 - Mina föräldrar


Mamma - Anna-Liisa

Min mamma är nog min största inspirationskälla. Det är henne jag ringer när alla de stora och minimala livsfrågorna behöver besvaras. Mamma har en imponerande historia och även om hon är hjärtlig och öppen så har hon många välbevarade hemligheter. Hon är en spännande kvinna som lärt mig otroligt mycket om livet. Min positiva livssyn har jag henne att tacka för. Mamma är hon med livserfarenhet, mamma är hon som förstår allt men ändå ingenting, mamma är djupet, känslan och humorn.


Pappa - Risto

Pappa står för tryggheten, han skulle vända upp och ned på Världen för sina "flickor". Han är naturen personifierad och har ett hjärta av finaste sort. Pappa är en människa med humor, han ställer upp och han finns där, redo för allt. Att växa upp med pappa vid min sida har gjort mig till en kvinna som kan, vill och gör. Pappa är han med kunskapen, kärleken och omtanken.




Kommentarer
Postat av: josefine

fina ord, hoppas dom får se detta!

2011-03-12 @ 13:20:06
Postat av: Lina

Du har det skriva ordets gåva Sussie :-)

2011-03-13 @ 16:49:39
URL: http://www.svartealgot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0