F&S

Nu när våren börjat göra sig påmind har jag helt tappat suget på att träna. Jag promenerar gärna och mycket men att gå in i en träningslokal är inte motiverande nog. Mormor tackar glatt för det förstås, men jag behöver den andra typen av träning också. Det värker i kroppen och den skriker efter stabilitet. Därför bokade jag precis in (håll i er) ett aerobicpass. Jag kommer att förbanna detta val sekunden de slår på musiken och tycker att jag ska hoppa med, förbanna var ordet. Jag gillar inte aerobics... men bokar jag inte ett pass så tar jag mig inte iväg heller.

Nu har jag dessutom skrivit det här vilket gör mig lite lätt tvungen att ta mig iväg på det förbaskade passet.

Vi ses, 19:00, på Friskis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0