Luleå.


Sent igår landade planet från Luleå på Arlanda. Det var en trött och nöjd Sussie som stegade ur planet och satte sig på bussen mot Uppsala.

Jag har haft en fantastisk helg i Luleå med vänner av oslagbar kvalité. När jag kom fram på fredagen fick jag en lätt ångestkänsla, det känns som att komma tillbaka till brottsplatsen. Sådär bitterljuvt. Lördagen spenderades på isen, isvägen var vacker och naturen runt likaså. Vi gick till en ö och åt varmkorv och på vägen tillbaka till stan slog det mig: Jag kommer nog aldrig att bo här igen.

Dags att leta efter ett bra substitut till Luleå. Det blir svårt, men det är nog inte omöjligt.


Kommentarer
Postat av: josefine

oj..slog det dig att du aldrig kommer bo i luleå igen? förut gick väl tankarna kring att kanske luleå en vacker dag. det var nytt för mig. uppdatera mig om det imorgon,.

2011-03-21 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0