Jo tjena!


Som en komedi, rakt igenom, mitt liv.

Jag läste precis dagens horoskop, bara för att liksom. Jag tänkte att där kan jag få bekräftat vilken påse skit den här dagen kommer att bli. Men ack så fel jag hade. ;)

Idag ska jag läsa mitt horoskop, flera gånger om och garva. Garva åt det faktum att jag kommer att spendera dagen i trasiga strumpor, mjukisbyxor och blått, svullet ansikte hos veterinären. Mormor som har förstoppning ska få ett lavemang och jag får plocka skit.

Jag som bara skulle få ligga i sängen och vila mitt arma huvud. Men vad gör man inte för att reta upp personalen på det (jag menar det faktiskt) fantastiska försäkringsbolaget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0