Inspirationstom.


I brist på annat och som motivation att skriva oftare slänger jag nu upp en utmaning. Jag ska göra mitt bästa men jag lovar inget. Målet är att komma tillbaka till bloggandet så att ni, som inte längre spenderar fulla dagar med mig får följa mitt nya liv.. För dom jag skrev för förr träffar jag ju faktiskt dagligen nu.

Nummer 01 – Vad bjuder jag på för mat?
Nummer 02 – Mitt stjärntecken
Nummer 03 – Favoritsaker
Nummer 04 – Då mår jag som bäst
Nummer 05 – Min tro eller livsfilosofi
Nummer 06 – En vanlig dag hemma hos mig
Nummer 07 – Mina inspirationskällor
Nummer 08 – Ett pinsamt ögonblick
Nummer 09 – Favoritmat
Nummer 10 – Mitt hem
Nummer 11 – Det här får mig att gråta
Nummer 12 – En fredagskväll unnar jag mig gärna
Nummer 13 – Min favoritplats
Nummer 14 – Saker jag saknar
Nummer 15 – Så sover jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0