När livet rusar förbi.

 
All kritik till mig, jag som var så duktig. Jag har försummat denna sidan och ska jag vara helt ärlig så har den inte varit så högt prioriterad.
 
Det händer så mycket nu, jag är duktig, jag jobbar på som aldrig förr. Jag tar på mig uppgifter och jag lyckas i skolan. Mitt liv springer iväg och jag vet inte hur jag ska handskas med denna medgång. Allt känns på tok för bra nu. Jag är rädd att vakna en dag och landa på jorden igen, jag vill inte. Jag vill vara kvar i denna dröm, jag vill inte ta "jullov", jag vill bara stanna där allt flyter på. 
 
Dagarna går fort nu, jag ler, jag blommar och jag ritar hjärtan igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: malii

NJUUUUT!!!!!!

2012-12-04 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0