Håll tummarna.

 
Här i Leksand skiner solen varje dag, att gå till plugget tar aldrig emot och jag lär mig så mycket om saker jag verkligen är intresserad av. Alla uppgifter vi får, varesig de är praktiska eller teoretiska är riktigt intressanta. 
 
Det måste bara tyda på en sak..
Att jag valt rätt.
 
Det enda som bekymrar mig är att vi bor på en camping. Jag älskar campingen, det naturnära och min kombo. Men internet når inte ut hit. Jag har äntligen fått en dång ifrån tre som jag ska försöka använda. Telias internet funkar riktigt dåligt just här så jag fick helt enkelt ge tre en chans. Håll tummar och tår på att det blir bättre med tiden än vad det varit just idag. Kan vara gött att ha internet hemma, blir lättare med skoluppgifterna så. 
 
Just nu håller vi på med flera projekt men detta är ett av dom. Vi ska utsmycka en skyltdocka som är "jag". Jag tror att jag är på rätt god väg, håll ut så kommer det färdiga resultatet så småningom. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0