En fredagsmorgon.

Två timmars förseningar och en ersättningsbuss senare kom jag fram till Leksand i natt. Jag har sovit på soffan, som vanligt somnade jag där och tog mig aldrig upp i sängen. Jag har hunnit köra trion till skola, dagis och jobb och jag har hunnit skypa med Tripp,Trull och förstås Alice, lilla mini tripp. Jag har skypat med Farbror Grå (pappas hund) och grinat lite av tanken att han snart inte finns hos oss längre. Om en vecka åker jag norröver och då har han somnat in. Älskade Farbror Grå, Världens snällaste och goaste hund, måste lämna oss alldeles för tidigt. 
 
Nu väntar alla måste-sysslor och sen ett efterlängtat träningspass på gymmet. 
Men först, ett avsnitt av en serie.
 
På återseende!
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0