Grus i ögonen.

Vilka intryck jag fått idag!

Jag har fått i uppgift att hålla en lektion för en gymnasieklass. Jag ska lära dem grunder i skyltning. Tokspännande är ordet jag får upp. Så, idag har jag förberett lite inför det.

Sen var vi ut till en visningslägenhet som ska stylas torsdag och fredag. En ljus och öppen trerummare, ganska centralt i Uppsala. Ska bli spännande att få fram slutresultatet, då kommer före och efterbilder upp.

På eftermiddagen var vi ut till en stor villa som tjejerna på Living In inrett från källare till vind. Där mätte vi ut vissa ytor, planerade tyger och kollade på lite olika alternativ av ljudsystem och spotlights. Jag tror att många har svårt att förstå vilket jobb som ligger bakom varje projekt. Från planering till slutresultat kan ta en ordentlig tid!

Nu är ögonen grusiga huvudet tungt. Tur att det inte är långt till kudden..

På återseende!

/Sussie


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på dig!
Brukar kika in med jämna mellanrum och det har varit tyst länge men så idag fanns flera inlägg att läsa. Alla inläggen gjorde mig varm inombords! Att läsa att du mår gott, träffat någon, utvecklas och är på väg mot en helt ny karriär!
Hoppas du finner tid och inspiration till mer bloggande :-)

Stor kram till dig från mig och alla andra i huset!! <3

2013-04-18 @ 12:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0