Inspiration på hög nivå!

Första dagen på LIA:n avklarad!
 
Vilken jäkla inspirationskick!
 
Jag har följt med och kollat på en kontorslokal dit vi fick planera textilier, jag har varit med vid beställning av en massa textilier och haft möte. Jag har fått blogga för dem och på slutet av dagen fick jag möjligheten att följa med på en konsultation av en fastighet som ska säljas. Snacka om att dessa mäniskor kan se möjligheter i alla hem!
 
Jag är på LIA på ett ställe som heter Living In, där jobbar de med homestyling, visningslägenheter, konsultationer och inredning av kontorslokaler. På fredagar håller de även i undervisning inför elever på Thoréns business school. Allt detta ska jag få uppleva på mina fem veckor där. 
 
Idag har jag förälskat mig i ROMO och då framför allt i Zinc, då i de två kollektionerna: runway och shadow mountain. På Zincs hemsida kan ni se inspirationsfilmer ifrån båda kollektionerna. Kolla in möbeltygerna extra ordentligt! 
 
En glad och nöjd, eventuellt framtida inredare. 
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0