Kärt återseende.

 
Idag ska jag hänga med mina kollegor på en lektion om inredning. Som sagt så jobbar LivingIn på fredagar på Thoréns business school och föreläser om vad de sysslar med. Nästa fredag är det jag som håller lektionen och det ska bli spännande att se vad det är för skola och klass som jag ska håla den för. 
 
Så, passa er, för här kommer Fröken Sussie!
 
Ikväll kommer A till Uppsala och vi åker vidare härifrån till Arlanda och Luleå. Ikväll får jag träffa delar av min familj igen och ikväll får jag känna den Norrländska luften. Imorgonbitti är det jag som stiger upp i tid och gosar med lilla Alice. Ikväll och hela helgen får jag umgås med dem som betyder mest. 
 
Vilken perfekt fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0