Emma.

Det här är Emma:

...Emma är bra, hon är som jag fast lättare och svårare på samma gång.

Emma är en sån tjej som får mig att skratta, hon tar fram det bästa i mig och hon tycker jätte mycket om min hund. Emma är den som ger av sig själv och som håller humöret uppe, Emma kan konsten att sprida glädje. Emma är spindeln i nätet av våra vänner, hon kallas säpo. Hon vet allt och hör allt först, hon kan konsten att spionera och tjuvlyssna. Hon är en vän man vill ha vid sin sida när det händer något, framförallt när det händer något spännande.

 

Tack Världens bästa Emma för en fantastisk vecka!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, sussie du får mig att gråta!! TACK för dom fina orden, du är bäst!! Tack själv för ett perfekt slut på 2010 och en galen start på 2011! Vi kommer rocka!! PUSS PUSS PUSS

2011-01-04 @ 23:11:01
Postat av: josefine

kan bara hålla med! världens bästa Emma :)

2011-01-04 @ 23:41:10
Postat av: Anonym

så himla fint!!!! josse och sussie ni är också de bästa! vad fint du skrivit sussan!

2011-01-06 @ 00:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0