tom på ord.


Det finns så mycket jag vill berätta och så mycket som behöver komma ut. Det snurrar i huvudet och kugghjulen är kärva för jag kommer inte fram till något vettigt, alls. Min hund, min Marilyn Monroe har ont igen. Det ser värre ut än sist (när hon fick diagnosen: osteochondros) och det sitter i det andra bakbenet. Jag är beredd på ruggiga nyheter hos veterinären på tosdag, jag gör mig även beredd på en lång vecka och framför allt en lång väntan hos veterinären. Då kan det ju bara bli bättre, va?

Kände mig tvungen att träna idag, springa ur all ilska som jag byggt upp som försvar mot nervositeten. Det hjälpte inte.


Säg att jag bara inbillar mig, säg att jag oroar mig i onödan. Snälla säg så! 


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror inte du inbillar dig och förhoppningsvis oroar du dig i onödan! Håller tummar och tår för er. Kram

2011-01-24 @ 22:12:02
URL: http://www.svartealgot.com
Postat av: josefine

jag kan följa med dig till veterinären på torsdag om du vill, så har du någon att vänta med!

2011-01-24 @ 22:53:46
Postat av: Emma

Jag ska hålla tummarna för er på torsdag, jag hoppas från botten av hjärtat att det går superbra! Tänker på er, puss

2011-01-25 @ 16:32:19
Postat av: Annika

Usch. Vad trist :(

2011-01-25 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0