Varje andetag...

...gör ont.
Grötig i huvudet. Grumlig i ögonen.


Jag saknar sällan någon att dela min vardag med, men just nu skulle jag offra mycket för att slippa gå ut med Mormor, stiga upp och koka mitt the och laga ihop en middag som inte smakar något. Nu skulle jag göra mycket för att ha någon att dela vardagssysslorna med.

-Sugen?



Ps. Detta är inte en kontaktannons, se det hellre som ett jobberbjudande;

"Personlig assistent sökes"
Du bör ha tålamod och tycka om att arbeta självständigt
Bra immunförsvar meriteras högt.
Ej pälsdjursallergiker.




Kommentarer
Postat av: Katja

Hade du bott lite närmare gumman hade jag skickat en ansökan! ;)

2011-01-10 @ 07:16:30
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0